loading...
ویژه
ویژه بازدید : 97 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

رسیدن به توانایی بمباران اهدافی در قاره های دیگر، می تواند یک پیشرفت استراتژیک برای هر ارتشی باشد، اما انجام این کار با سرعت های مافوق صوت، آن هم با پرنده ای رادارگریز و بی نیاز از خلبان، فراتر از یک پیشرفت ساده است. برای همین است که بریتانیا در یک دهه گذشته وقت و منابع زیادی را صرف توسعه Taranis کرد، یکی از بزرگترین و سریع ترین پهپادهایی که بشر تاکنون ساخته.


ویژه بازدید : 18 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

کم کم فصل تابستان از راه می رسد تا وقت ما گیمرهای حرفه ای را آزادتر کند. همان طور که همه ی ما می دانیم، بدترین چیزی که حین اجرای بازی می توان به آن برخورد، «لگ» است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا چند راه ساده برای افزایش سرعت بازی های کامپیوتری را با هم مرور کنیم.

ویژه بازدید : 27 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (1)

کدام شرکت بزرگ دنیا است که هنوز تبلتی با قابلیت استفاده از سیم کارت ارائه نکرده؟ بله درست حدس زدید، مایکروسافت. ولی گویا این، به زودی جزو خاطره ها خواهد شد. 


پیش تر نوشته بودیم که سرفیس آرتی 2 احتمالا از چیپ تگرا 4 بهره خواهد برد ولی خبر جدیدی که امروز توسط شبکه خبری بلومبرگ اعلام شد، احتمال همکاری مایکروسافت با کوالکام را دامن می زند. 

ویژه بازدید : 24 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش از این هم به تحلیل هایی اشاره کرده بودیم که می گفتند هنوز وقت آمدن نمایشگر رتینا به آیپد مینی نشده. گزارش تحقیقی DisplaySearch مجددا بر این مورد مهر تایید زده و پیش بینی می کند که در نیمه دوم سال 2013 شاهد معرفی آیپد 9.7 اینچی با چیپ A7X خواهیم بود و در کنار آن، آیپد مینی دوم نیز معرفی می شود. 

ویژه بازدید : 32 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

مدت ها است که شایعات مختلفی در مورد آیفون 5s به گوش میرسد و تصویر جدید لو رفته، حداقل پاسخی برای برخی از آنها به همراه خواهد داشت.

اگر این تصویر را معتبر تلقی کنیم، باید گفت که آیفون 5s نسبت به آیفون 5 تغییری در شکل ظاهری نداشته و پنل جلویی آنها کاملا شبیه به یکدیگر است.

ویژه بازدید : 25 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

امروز اچ تی سی در مراسم خود در تایوان، Butterfly s (سمت چپ) را رونمایی کرد. تلفن هوشمندی که در جلوی آن، یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080p، همراه با دو بلندگوی استریوی BoomSound  و دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسلی قرار دارد. رابط کاربری سنس 5 نیز یک ویژگی بدیهی است. 

ویژه بازدید : 28 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)
لنوو يکي نخستين کمپاني‌هايي بود که به توليد انبوه آلترابوک ها مشغول شد. اما متاسفانه علاقه اي به توليد آلترابوک هاي بزرگ نشان نداده بود. ولي روز گذشته اين کمپاني چيني، از اولين آلترابوک 15.6 اينچي خود با نام ThinkPad S531 پرده برداري نمود.

ویژه بازدید : 21 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 ( 10 ژوئن 2013 ) در کنفرانس WWDC 2013، کمپاني اپل از دست پخت جديد جاني آيو يعني iOS 7 رو نمايي نمود. آيو سعي نموده نسخه جديد iOS را طوري طراحي نمايد که هم آن‌را تا حدودي متحول کند و هم کاربر با ديدن آن در همان لحظه اول، به ياد نسخه هاي قبلي بيافتد.

البته، تحولي که به سمت ساده تر و بي آلايش تر شدن رابط کاربري پيش رفته است. اما تعدادي از تغييراتي که در اين نسخه اعمال شده‌اند بدين صورت مي‌باشند. اولا که قفل معروف صفحه نمايش محصولات اپل تغيير يافته و ديگر با کشيدن دست از چپ به راست عمل نمي‌نمايد.


ویژه بازدید : 20 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

پس از اعتراض‌هاي فراواني که به وجود اينترنت دائمي براي کار کردن با کنسول جديد مايکروسافت، يعني Xbox One مطرح شده بود، مدير بخش Xbox کمپاني مايکروسافت در يک مصاحبه تلويزيوني با شبکه Spike TV اعلام کرد که اگر دسترسي به اينترنت دائمي نداريد، به جاي Xbox One، کنسول Xbox 360 را تهيه نماييد!


ویژه بازدید : 27 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

روز گذشته، کمپاني تايواني MSI از سبک‌ترين نوت‌بوک فوق حرفه اي و مخصوص بازي خود با نام GE40 2OC پرده برداري کرد. اين نوت‌بوک که براي اولين بار در نمايشگاه Computex معرفي گرديده بود، سلاح MSI براي رقابت با نوت‌بوک هاي مخصوص بازي سبک وزن 14 اينچي کمپاني‌هاي ديگر مي‌باشد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 651
  • بازدید کلی : 4,001