loading...
ویژه
ویژه بازدید : 42 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

دستگاه های قابل حمل تنها محصولاتی نبودند که امشب سامسونگ از آنها رونمایی کرد. در این بین یک کامپیوتر رومیزی all-in-one با نام آتیو وان 5 استایل نیز معرفی شد که ضخامت آن 4.5 میلیمتر است و طراحی اش نیز از روبرو مشابه تبلت های سری گلکسی است.

هنوز مشخصات دقیق این دستگاه را نداریم ولی آن طور که به نظر می رسد نمایشگر لمسی خواهد داشت.

ویژه بازدید : 28 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

چند وقتی بود که از اولترابوک های زیبای سری 9 سامسونگ چیزی نشنیده بودیم ولی امشب -باز هم به طور سریع- محصولات جدیدی از این خانواده با نام آتیو بوک 9 پلاس و آتیو بوک 9 لایت بر روی صحنه معرفی شدند. 

به نظر می رسد آتیو بوک 9 پلاس یک پرچمدار جذاب در حوزه اولترابوک ها باشد و جاگزینی مستقیم برای سری 9 قدیمی. اما آتیو بوک 9 لایت قاعدتا باید مشخصات پایین تری داشته و ارزان تر و شاید هم سبک تر باشد.

ویژه بازدید : 28 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)
لنوو يکي نخستين کمپاني‌هايي بود که به توليد انبوه آلترابوک ها مشغول شد. اما متاسفانه علاقه اي به توليد آلترابوک هاي بزرگ نشان نداده بود. ولي روز گذشته اين کمپاني چيني، از اولين آلترابوک 15.6 اينچي خود با نام ThinkPad S531 پرده برداري نمود.

ویژه بازدید : 27 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

روز گذشته، کمپاني تايواني MSI از سبک‌ترين نوت‌بوک فوق حرفه اي و مخصوص بازي خود با نام GE40 2OC پرده برداري کرد. اين نوت‌بوک که براي اولين بار در نمايشگاه Computex معرفي گرديده بود، سلاح MSI براي رقابت با نوت‌بوک هاي مخصوص بازي سبک وزن 14 اينچي کمپاني‌هاي ديگر مي‌باشد.

ویژه بازدید : 29 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

آيا تا به حال فکر کرده ايد که اگر بهترين و قدرتمند ترين سخت افزار ممکنه را در يک نوت بوک قرار دهيد، نتيجه آن چه خواهد شد؟ کمپاني Alienware با توليد ابر نوت بوک Alienware 18، اين سوال را پاسخ داده است!



با بهره گيري از جديدترين و قدرتمندترين پردازنده Core i7، دو عدد از بهترين کارت هاي گرافيکي NVIDIA GeForce در کنار 32 گيگابايت حافظه RAM و 512 گيگابايت حافظه SSD، نوت بوک Alienware 18 تمام رقبا را از بين برده است. البته به جز رقبا، اين نوت بوک، حساب بانکي شما نيز از بين خواهد برد!

ویژه بازدید : 51 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

پس از مدت‌ها بالاخره کمپاني اپل، مدل جديد ابر کامپيوتر Mac Pro را معرفي نمود. نسل جديد Mac Pro طراحي کاملا متفاوتي داشته و بدنه اي استوانه اي دارد و سخت افزار داخلي آن به حدي قدرتمند است که مي‌تواند به راحتي تا 10 سال آينده به عنوان يک ابر کامپيوتر ايفاي نقش کند!

ویژه بازدید : 31 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

از مدت‌ها پيش، اخبار متفاوتي از اضافه شدن برنامه هاي تازه در ويندوز 8.1 به گوش مي‌رسيد. اخيرا با منتشر شدن تصاويري از اين برنامه‌ها، وجود آن‌ها مورد تاييد قرار گرفته است. در ويندوز 8.1 برخي نرم افزارهاي فعلي تغيير کرده و برخي از نو دوباره طراحي شده‌اند. همچنين چند برنامه جديد نيز به اين ويندوز اضافه شده است. برنامه اي که تغييراتي اساسي داشته و به نوعي از نوع طراحي شده، ايکس باکس – موزيک است.


مايکروسافت در طراحي جديد برنامه ايکس باکس موزيک، آن طراحي کسل کننده قديمي را کنار گذاشته و در داخل برنامه، دو پنل مجزا قرار داده که يکي مخصوص کتاب‌خانه موزيک شخصي کاربر و ديگري مخصوص جستجو و يافتن موسيقي دلخواه مي‌باشد.

ویژه بازدید : 27 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

ایسوس در چند وقت اخیر با محصولاتی همچون فون پد، پد فون و ... حسابی سر و صدا کرده و نام خود را در ذهن کاربران جای انداخته است. اما جالب است بدانید که فعالیت های این کمپانی تایوانی تنها به تبلت و لپتاپ خلاصه نمی شود و یکی از اصلی ترین حوزه هایی که ایسوس در آن یکه تازی می کند، مادربورد های کامپیوتری است. 
امروز دفتر ایسوس ایران، طی مراسمی در هتل فردوسی تهران، از نسل جدید مادربورد هایی که قرار است وارد بازار ایران شوند، پرده برداری کرد. اگر از کسانی هستید که همواره دوست دارید پی سی قدرتمندی در اختیار داشته باشید، اگر از کسانی هستید که سنگین ترین بازی های کامپیوتری را دنبال می کنید، توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید. 
در ادامه می توانید با مطالعه بیانیه خبری ایسوس، در جریان آنچه که در این مراسم گذشت، قرار گیرید.

ویژه بازدید : 155 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سامسونگ چند ماه قبل اعلام کرد که دستگاه های ویندوزی خود را زیر پرچم ATIV گرد هم می آورد، احتمالا به این امید که موفقیت برند GALAXY را در سرزمین ویندوز هم تکرار کند. پس آتیو بوک 9 پلاس، ادامه دهنده اولترابوک سری 9 سامسونگ است که یک محصول اعیانی به حساب می آید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 669
  • بازدید کلی : 4,019